instagram @burcuacemstyle


collabs: glamrockgal@gmail.com


Wednesday, February 28, 2018

Trending pfw

Trending pfw

Balenciaga long sleeve coat
19.825 DKK - bergdorfgoodman.com

Ganni skirt
2.995 DKK - farfetch.com

Zipper skinny jeans
370 DKK - riverisland.ie

NIKE white lace up shoes
780 DKK - stylebop.com

JanSport waist pack bag
150 DKK - nordstrom.com

Lens glasses
30 DKK - sunglassspot.com

Lens glasses
30 DKK - sunglassspot.com

Sunday, February 25, 2018

trends on

trends on

trends on, glamrockgal tarafından cat-eye glasses ile yaratıldı

The Row hooded sweatshirt
3.805 DKK - harveynichols.com

Maggie Marilyn long sleeve top
2.305 DKK - modalist.com

Delfi Collective yellow top
305 DKK - renttherunway.com

Acne Studios red jacket
10.455 DKK - brownsfashion.com

Acne Studios biker jacket
4.830 DKK - modalist.com

Missguided parka jacket
570 DKK - missguidedus.com

Ganni white skirt
2.995 DKK - farfetch.com

Kenzo pink skirt
3.270 DKK - net-a-porter.com

Khaite blue jeans
2.410 DKK - harveynichols.com

Ganni high waisted skirt
1.115 DKK - farfetch.com

Chicwish yellow skirt
270 DKK - chicwish.com

Christian Louboutin leather shoes
6.630 DKK - matchesfashion.com

Isabel Marant leather ankle booties
4.610 DKK - matchesfashion.com

Everlane mule shoes
1.200 DKK - everlane.com

NIKE leather shoes
545 DKK - nordstrom.com

Louis Vuitton canvas bag
fashionphile.com

Givenchy pink purse
10.595 DKK - farfetch.com

Miu Miu cell phone purse
6.780 DKK - net-a-porter.com

Gucci zip bag
6.470 DKK - net-a-porter.com

Illesteva cat-eye glasses
1.150 DKK - net-a-porter.com

Cat eye glasses
270 DKK - genuine-people.com

Cat-eye glasses
210 DKK - genuine-people.com

Flower glasses
180 DKK - zaful.com

Sunday, February 18, 2018

Trend Minute: Boho Revival

Wednesday, February 14, 2018

İLKBAHAR 2018 EN TREND PARÇALARI BU YAZIDA!



New York Moda haftası devam ederken sen napıyorsun anacım?  

Sırf Zarayla Mangoyla olmaz o işler. Youtube'daki Amerika kökenli Vloggerlara biraz daldın mı ne markalar varmış da haberim yokmuş oluyor insan (dimi ya?!). Tabi Amerika'ya gidersin de butikleri gezersin yeni keşifler bulursun o ayrı.

Ben tabi buzlar külkedisi gibi İskandinavya'da sıkışıp kaldığım için buranın lokal trendlerini takip ediyorum buz gibi havada. Bazen okadar soğuk oluyor ki... Neyse konuyu dağıtmayayım. İlkbahar 2018 trendlerini su gibi okudum inceledim ve bacınız olarak diyorum ki (ah o cool havalarını mı söndürdüler oralarda? Yemek yapmayı bile öğrenmişsin diyorlar kızzzz!) trend delisi İskandinav kızları sokağın nabzını tutuyor. O beğenmediğim Nike'ın daddy sneakers modeli şimdiden hipster Danimarkalı kızların ayaklarında (ama bence çok çirkin). Söylemesi ayıp burda kar yağsa bile beyaz spor ayakkabı giyiyorlar da..

BEL ÇANTASI - FANNY PACK - BELT BAG

Image and video hosting by TinyPic

Kendall Jenner taktı ana! bi baktım trend ötesi oldu. Kim Kardashian taktı. Influencer bloggerlar taktı. Celebrityler taktı. NYFW de şu anda devam eden koleksiyonlarda var... Gidesi yok. Çocukluğumda 90larda ne modaydı. Benim de vardı. Paran varsa Gucci'den al yada Alexander Wang'den-hani her yeri fermuarlı olanı- daha olmadı Miu Miu'dan.. . Param yok öğrenciyim diyorsan ev hanımıyım diyorsan işten çıktım diyorsan bütün markalarda örnekleri var. Ben bugün Pieces'de gördüm mesela. Zara'da da güzel modeller var. Forever 21'de var. Amerikalı Vlogger kızlar hep Forever 21 giyiyor. Ben Londra'da gitmiştim çok hoşuma gitmişti. Online da aldığım oluyor. Forever21 seviyorum seni. Olmadı Koton'a da gelir yakında. Bodrum'da bile vardı Gucci'nin sahtesi. Modadan önde giden taklitler. Bi de bele değilde omuzdan takın çapraz. Daha cool duruyor. Benden tüyo! :) 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

BEYAZ BOT

Image and video hosting by TinyPic

Yine Kendall'da gördük her yerde var. Trendsetter olmak böyle bişey. Celebrity effect sanırım. Ben almadım ama Hotiç'den Zara'ya Off White'dan Balenciaga'ya her marka yaptı yeminle. İstediğin marka senin olsun.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

VOLANLI ETEK  YADA ELBİSE (jean üzerine giyin) ( Ruffled skirt or ruffled dress on jeans)

Image and video hosting by TinyPic

Danimarkada aşırı popüler bir trend. Ben jean üzerine elbise geçen sene giyiyordum (hatta Almanya'da giydim 2016 da), bu sene moda oldu. Hemde nasıl moda. Altına jean giymeyi unutmayasın. Skinny jean olunca bence daha güzel oluyor. Burada özellikle leopar desenli volanlı uzun etekleri  skinny jean ile giyiyorlar. Okadar güzel bir trend ki anlatamam. Özellikle soğuk havalarda layering'in kralını yapmışlar. Styling'de Danimarkalı kızlar genelde sneakers giyiyorlar ama moda haftası falansa hafif topuklu bot giyiyorlar. 
Yannız cidden asimetrik volanlı kesimli eteği olacak. Yoksa gol olmuyor. (Bu da mı gol değil? Değil.)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


İNCE GÜNEŞ GÖZLÜĞÜ (90LAR BEYBİSİ)

Image and video hosting by TinyPic

Kanye Kim'i arayıp artık büyük gözlük takma ince gözlükler moda deyince jeton düştü. Zaten bi süredir Kendall Jenner ince güneş gözlükleri takıyordu. Stylisti Marni'nin sayesinde mi yoksa Kendall'ın aşırı popüler bir stil ikonu olmasından mı ne giyse moda oluyor anlamadım. Zaten moda çekimlerinde aylar öncesinden gelen trendleri hop alıp giyiyor olabilir mi? matematiği tutmadı. Bence tam bir stil ikonu oldu. Sahi neden artık NYFW'de Kendall yürümüyor? Bakalım Paris Moda haftasında çıkacak mı podyuma? En heyecanlısı Versace'de kimler yürüyecek Milano'da? Malum Gianni Versace'nin Miami'de ölümünün 20.yılı ya. Yine konu çok dağıldı beybisi. 

Kim Kardashian Says Kanye West Told Her to Stop Wearing Big Sunglasses over e-mail

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PEMBE KIRMIZI (red&pink)

Eskiden olsa ne bağnal (!) derdik de, çok moda oldu tüm kış. Yaza da moda, hatta NYFW fall 2018 defilelerinde bile pembe kırmızı look'lar var (bakınız: Self Portrait FW 18-19). Benden demesi. Dediydi dersin. Çok moda olacaksın kız !! Bütün tüyoları verdim valla!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Şimdilik bukadar.

Öptüm.







Sunday, February 11, 2018

Donatella Versace

Donatella Versace

Versace pants
32.825 DKK - modaoperandi.com

Versace clothing
4.715 DKK - modaoperandi.com

Versace genuine leather handbag
15.615 DKK - farfetch.com

Versace 18k gold earrings
54.155 DKK - truefacet.com

Versace jewelry
2.440 DKK - harveynichols.com

Cheetah figurine
3.620 DKK - chairish.com