BEYOĞLU'NDA SEVDİĞİM BUTİKLER VE PASAJLAR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flaş Flaş! Gizli alışveriş vahalarımı açıklıyorum:) Hayatta en zevk aldığım şey Taksim'in dar ve çetrefilli ara sokaklarında ve pasajlarının alt katlarına saklanmış yada bi köşesinde göze batmayan butikler ve mağazalarI keşfetmek ve sık sık ne var ne yok bakmak için ziyaret etmek.Buralarda aslında pek çok kişinin bildiği yada bilmediği yerler.Beyoğlu Dosyamda neler var?Bu cumartesi uğradıklarım...Vintage ve 2.el butikler...By Retro ve Seymel...Pasajlarda: bit pazarı tadında ucuz ama mükemmel elbiseler,tişörtler,aksesuarlar...Son dönem hikayesini beğenip sonradan izlemeye başladım Ezel dizisini bile giydiriyormuş bu By Retro.Deniz Berdan'ın çizgili taytlarını aldığı Köstebek ise gotik ve fazla underground tarzıyla değişik aksesuarlar bulmak için bir numara.Ayrıca tişörtleri çok güzel:) Ben kendime bi tane GUNS N ROSES tişörtü buldum.Aklımda süper bi styling var.Evet evet aldım.Çok güzel:)




Şeymel'in çantalarını çok beğeniyorum ve en kısa zamanda yenilerini almak istiyorum.İstanbul Moda Günlerindeki bordo şirin çantam Şeymel'dendi.

Bu arada Terkos Pasajına gitmeyen Taksimi biliyorum demesin.Mükemmel derecede tarz elbiseler, tişörtler, takılar... Herşey burda...

Terkos Pasajından çıkınca Bershka ya mutlaka uğrayın:) Gerçi ödeme kuyruğuna katlanamaz aldığınızı bırakır çıkarsınız.Tek kasa mı çalışıyor bu Bershka ben kaç kere o uzun kuyruğu beklemek istemediğimden beğendiğim şeyleri almadan çıktım.Biri buna bir çözüm bulsa süper olur.gerçekten.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seymel vintage alt katı

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a bag from Seymel Vintage shop window

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Seymel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I want all these vintage bags.deal?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
this is beautiful

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dar sokaklar graffiti manyağı olmuş

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
art breathes in Beyoglu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
art

AZNAVUR PASAJINDAN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Takılar gümüş ve çok güzeller

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aznavurda dar bi merdivenden alt kata inerken

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
beni alt katta çantalar karşılıyor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Köstebek saklanma.her neydeysen çık ortaya

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Avantgardeast^^

BY RETRO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mükemmel kırmızı elbise kapıda karşılar

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
By retro giriş



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BERSHKA da sıra beklemeye ömür yetmez.


Ne gündü...

Comments

Jojee said…
beyoğlu diyince hemen atladım konuna:) güzel resimlerle bilgilendiridiğin için sağol cnım.Benim sormak isterdiğim by retro tam olarak nerde bana tarif edebilir misin?
Unknown said…
blogun harika! taksim resimleri müthiş.alışveriş yerlerini paylaştığın için teşekkürler:)

takipteyim

bahar
jojee: selam, by retro aslında tünele doğru giderken ama yanında neler var nasıl anlatırım bilmiyorum:/ sanırım adidas all star mağazasından önce.onun hizasında.bi pasajın içinde. pasajda girişte mankenler koymuşlar by retro işaretleri var.tünelde ve adidas allstar hizasında.tek hatırladığım mağaza o yakınında:/mesela dün zenci bi adam vardı girişte kafası sarıklı bişiler giymiş elinde by retro yazısı:)))) umarım yardımı olur.

bahar: teşekkür ederim Taksimde yazacak çok yer var daha:)