UYKULARIMI KAÇIRAN ALAMADIĞIM PAHALI HERŞEY HAKKINDA

Modaya olan ilgim bazen beni sıkıyor. Okadar sıkılıyorum ki bisüre moda ile alakalı hiçbir şey görmek istemiyorum. Yeni birşeyler almak istemiyorum. Herşey zaten çok pahalı diye geçiriyorum aklımdan. Bişeyler almak istesem de hayat pahalı ve sonra istediğim markalar dünyanın parası oldu. Eskiden ürünler herşey daha ucuz ve şimdiye göre daha ulaşılabilirdi. Şimdi fiyatlara bakınca enflasyondan mı kaynaklı bilmiyorum elim geri gidiyor. 

Image and video hosting by TinyPic

Ne mi istiyorum? Isabel Marant'dan en azından bir sezonda olsa hadi onu geçtim sezon sonu da olsa bot alabilmek istiyorum. Alamıyorum. Huda Beauty'nin güzelim Desert Dusk paletini almak istiyorum ama okadar pahalı ki. Alamıyorum elim gitmiyor. İngiltere'de "High street" denen markalardan sezon alışverişi yapmak istiyorum ama indirime girerse alırsın diyorum. Ömrüm böyle geçiyor gidiyor ve istediğim hiçbir şeyi alamamış ama HM den arada bikaç parça alabilmiş ve Maybelline'den istediğim paletleri alabilmiş olarak yılı kapatıyorum.

Ne mi alasım var? Kendall'ın ünlü ettiği beyaz botlardan alasım var. Sonra diyorum kışın canı çıkar. İnce topukla ben pek uzun yürüyemem ki yürüyen bir insanım. Sonra Chloe'un şu zımbalı botları yüz yıldır aklımda. Ama okadar para vermem. Yılan derisi o Tom Ford dönemi Gucci kadının sahip olduğu uzun çizmeler gibi. Onun bilekte bot olanından. Zara'dan belki alırım. Kısmet.

Hiç mi birşey almadım alıyorum arada. Hatta şu ara sadece makyaj ve cilt bakım malzemeleri aldım. Halbuki gönlümde yatan aslan adidas'ın yeni modelleriydi. Almadım. Alamadım. İskandinav ülkeleri de çok pahalı. Türkiye'de pahalı. Almıyorum işte. Alamıyorum. Sorun nerde bilmiyorum. Biliyorum bu dergilerin hepsi reklam satıyor. Onu geçtim hepsi aşırı pahalı markalara stylinglerinde - editöryal çekimlerinde yer veriyor. Öyle olunca sorun bende mi de bunları alamıyorum sadece dergiye param yetiyor diyorum. Hayır biliyorum sorun bende değil. Bu moda dergileri de moda da sadece yüzlerce binlerce milyonlarca doları olan zayıf kızları seviyor. En iyisi kendime bi kahve yapayım. Belki havam değişir. Bişeyler olur...

Image and video hosting by TinyPic

Comments