WHY DON'T YOU LOVE ME VOGUE TÜRKİYE?

Üşenmedim wikipedia'da (sahi hala Türkiye'den erişimi bloklu mu?) Vogue Türkiye kapak kızlarının listesini inceledim. Wikipedia da üşenmemiş Vogue Türkiye'nin ilk sayıdan itibaren çıkarttığı her sayıda hangi modelle çalıştığını, ve o modelin hangi ülke vatandaşı olduğunu, ve ayrıca fotoğrafçı bilgisi de vermiş. Detaylı bir istatistik çıkardığımda (tabi ki kafamdan boşuna Bilgi Üniversitesi'nde finans masterı yapmadım! ) en fazla Cüneyt Akeroğlu ile çalıştığını görüyorum. En azından Türk fotoğrafçılarla çalışıyor olmalarına içten bir sevindim. Cüneyt Akeroğlu'nu da 2000lerin Elle Türkiye dergilerinden (gerçi Elle Türkiye bilmez ama ben üniversitede Eskişehir'de - o karda kışta- öğrenciyken her ay- evet her ay yemedim içmedim Elle Türkiye aldım, hayatımın rengiydi) hatırlıyorum- Cüneyt Akeroğlu o dönem tasarımcıydı da. Arada Koray Birand ile de çalışmışlar ve bu da gurur verici. 

Ancak Türk Vogue'da hala Türk bir cover girl yok. Yani hiç mi beğendiğiniz Türk kızı olmadı? Valla bence tek başına Konca Aykan bile cover girl olabilir stili yeter- hatta Vogue TR Ocak 2018 sayınızın kapak kızından daha iyi iş çıkarır (alınmayın canım çoğu sayınızı beğeniyorum bir tek bu, "aldım ama beğenmedim"di). 

Vogue Türkiye, Türk bir kızı kapak yapacak mı bir gün? O editoryal çekim nasıl olacak? Ben yaşlanmış olur muyum ozamana (görür müyüm ömrüm yeter mi babında soruyorum beybi), yoksa 2018'de bu iş olur mu? Mesela çekim Çeşme yada Bodrum'da mı olur (I'm teamBodrum darling)? Monaco'da yada Los Angeles arka planda içimizi açar mı? Ya da o Türk kızını Capri'ye götürüp renkli İtalyan modacılara ait parçalarla styling mi yaparsınız? O kıza Vetements ve Off White giydirip editoryali harcar mısınız? (beğenmem de). 

Uykularım kaçtı Vogue Türkiye. 



Üzüyorsun beni.

@vogueturkiye #türkcoverhayalleri #loveya #latergram #kafamdadelisorular #moreissuesthanvogue #anarchyrising




Comments