ZARA HAS AWESOME STYLING IDEAS - MY FAVORITES FROM FALL WINTER COLLECTION

Zara'nın yeni sezon ürünleri harika bir styling ile web sitesine yüklenmiş. Stylingi çok beğendim. Özellikle lame mini etekler sezon için sıkıcılık mı o da ne mottosu taşıyor. yani bi sezon sıkıcı kıyafetler giymiyoruz. Ve soğuk diye sadece jean pantolon da giymemiz gerekmiyor. Çorap ve etek sezonu hayırlı olsun. Seviyorum Zara'yı. Nişantaşı Zara hayatımda gördüğüm en tarz müşteri kitlesine sahiptir. Her zaman oralarda gezer rafları incelerdim, bol da alışveriş yapardım. Moda otoristesi doğulmuyor, kendin kendini yaratıyorsun. Mağaza gezmek de benim için bir kardiyo şekerim.

I hope Zara opens a store in Aarhus, Denmark !

Zara'dan favori Look'larım:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PLEASE OPEN A ZARA STORE IN AARHUS DENMARK!


Comments