DENIM JEANS DESIGN BY ME

I am so terrifed of if people would steal my designs - if I post but if I don't post who will see my designs and want to work with me right? here's a denim design by me (drawn today).Its back is tartan material with flying floral printed chiffon ends so elegan, girlish, sexy and stylish.and what? different.I never ever saw a denim jeans like what I designed here.I design what I dream to wear.I know I should start my own label soon.wait and see :)


Ben burada dizaynlarımı yayınlamaktan çok korkuyorum çalınır korkusuyla ancak yayınlamazsam da beni kim keşfedecek değil mi? Bu sebeple bugün çizdiğim hayalimdeki giymek istediğim kotun çizimlerini sizlerle paylaşıyorum.Arka bacaklar baldırlara kadar bu sezonun über-trendi tartan (bir nevi ekose), bacakların arka altlarıysa uçuşan çiçek desenli yarı transparan şifonla bitiyor.ön kot, arkada kot cepler var.kendi giymek istediğim kıyafetleri çiziyorum.çok uçlarda couture çizimlerimi yayınlamayacağım çalınır korkusuyla.Aklımda denim ve deri ve palto harika şeyler var.Biliyorum artık kendi markamı biyerlerden başlatmalıyım.az kaldı.sabredin.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

designs and design photos are under istanbul fashion addict priority.DO NOT STEAL OR USE THEM IN OTHER PLACES OR FOR PRODUCTION

Comments

Unknown said…
süper bayıldım! özellikle çiçekli kumaş detayına!
çalınma korkusuna ise belki ufak bir önlem ama photoshop'la üzerine hafif saydam yaparak adını soyadını yazabilirsin? fikiri çalmak isteyen her yerden kapar zaten.. ufak insanlar ufak kalıcaklar..
Very creative! I don't remember that I've seen anything like that before. :)

Victoria,
www.thewindofinspiration.com
didem said…
CANIM HARİKASIN! ARTIK TASARIMLARINI GİYMEK İSTİYORUM .YARATICI! MUHTEŞEM!