VENEDİK,TURİST OLMAK,BOYNER ALIŞVERİŞ POŞETİ KAYBETME ALIŞKANLIĞIM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Geçen yaz sonu İtalya'ya gittiğimde Venedik en beğendiğim ve beni büyüleyen şehirdi ki insanların Floransa'da ne bulduklarını düşündüm durdum (gerçekten en sıkıcı şehir bana göre Floransaydı ama Uffizi ve bütün o rönesans ressamlarının şaheserlerinin hakkını da yiyemem sanata aşkım İtalya'da ayyuka çıktı.) Turist filminin Venedik'de geçtiğini okuyunca karar verdim filme vakit bulup gitmeliydim.İtalya tatilimde Roma'da aşk çeşmesi diye bilinen Trevi'de yorgunluktan otururken yanıma oturanların Türk olduğunu fark edip laflamaya başlamıştım.Onların Benetton poşetlerinin yanına benim bütün vatikan gezisi boyunca elimde gezdirdiğim boyner yazılı poşetim vardı (evet poşeti Türkiye'den İtalya'ya götürmüşüm içine ne koymuşumdur hatırlamıyorum bavulda).Ve aceleyle apar topar Trevi'den ayrılırken ben boyner poşetimi orda unutmuştum.Sonra başıma gelmedik kalmadı zaten pişman oldum poşeti unuttuğuma keşke kendimi unutsaydım dedim de bugün boynerde apar topar ismini reklam yapmamak istediğim gereksiz popüler bir markanın desenli gömleğini almıştım ve filme yetişmeden önce yemek yemiştim.Bütün bunlar kapalı bi alışveriş merkezinde başıma geliyor.Tuırist filminde Venedik manzalarını keyifle izlerken aklıma Romada kaybettiğim boyner alışveriş poşeti aklıma geldi.Sonra benim elimde de boyner poşeti vardı ama şimdi yanımda sadece çantamın var olduğunu fark ettim.Filmi izlerken poşeti ya dışarda ya yemekte unuttuğumu anlayınca kaderime isyan ettim.BU UNUTTUĞUM 2.BOYNER POŞETİYDİ.Birini İtalya'da unutup,diğerini İtalyada çekilen bi filmi izlemek için gittiğim bi alışveriş merkezinde unutmuş olmam tamamen tesadüf mü yoksa kaderin bana ikinci şakası mıydı? İroni yapmayı bırakırsak,filmi bırakıp çıkamadım.Ara verilmesini bekledim.Poşetin içinde Firarperest kitabım da vardı çantamda ağırlık yapmasın diye poşete atmıştım.Gittiyse yeni gömleğimle yeni kitabım gitmişti ama filmden koparsam da ...en sevmediğim şey bi filmi yarımyamalak izlemektir.Ama nedense içimden bi his poşeti bulacağımı söylüyordu yada kendime moral veriyordum.

Ara verildiği gibi fırladım.Sinema güvenliğine sordum yoktu.Aşağıda yemek yediğim masaya bakındım yoktu.Danışmaya gittim sordum.Poşet kenarda duruyordu.İçinde ne vardı diye sordular  Elif Şafak'ın son yazdığı Firarperest kitabımla, desenli gömleğimin markasına kadar soluksuz saydım.Poşeti kapıp filmin ikinci yarısına döndüm.

Film muhteşemdi.Uzun zamandır dandik kurgulu (yada kurgulanamamış) film izlemekten sıkılmıştım ki sonunu harika bağladıkları güzel bi film izledim.Erkekler Jolie için gitmiştir ben de siyah eyelinersız çekici Depp'i izledim.Ama esas Venedik şahaneydi.Filmi martta çekmişler internette okuduğum tarihlere bakınca.ben ağustos sonu gondol turu yaparken onlar çoktan film çekimlerini bitirmişti muhtemelen.Filmin Paris'de başlıyor olması da dipnot.

Yaz güzeldi be.Venedik de en az İstanbul kadar güzel ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Trevi'de unuttuğum boyner peoşetim elimde.Roma'da.Gladyatörler nerde?

VENEDİK'DEYKEN...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


THE TOURIST filmi tanıtım videolarından...

Comments

didem said…
canım bak helal para derler ya ondan geri dönmüş.Venedik'e çok yakışmışsın elbisen çok güzel ideal yaz elbisesi.
didem said…
canım bak helal para derler ya ondan geri dönmüş.Venedik'e çok yakışmışsın elbisen çok güzel ideal yaz elbisesi.
Unknown said…
Ay çok tatlısın Burcu'cum yaaaa :D
Anonymous said…
ah Venedik!!!!! çok güzel bir şehir tam aşk şehri.Gitmedim ama gitmeyi çok istiyorum...Fotoğraflar harika!

Zeynep
Bonnie said…
I really want to see this movie.
Your hair is gorgeous!
xoxo.
http://glamkittenslitterbox.blogspot.com/
Re Didem: venedik de bana yakışmış olabilir.emin değilim :)

re Ayşegül: canım umarım herşey iyi gidiyordur hayatında.senle konuşmayı özledim.


re Zeynep: gidilmesi gereken en güzel şehirlerden biri.

re Bonnie: the movie is awesome.I'm gonna watch it again.Its perfect fiction.
Unknown said…
Ah ben de Burcu'cum ben de :) Bu yaz seninle Alaçatı'da buluşabilmeyi ümit ediyorum :) Her şey yolunda.Sen de iyisin değil mi?Öpüyorum kocamaannn :)