SEYMEL VINTAGE DEN NE ALDIM?

DSC07582

ENGLISH:

I had 3 days off so it was a huge shopping spree for me this weekend.I visited a vintage shop at Taksim before its almost closed -I was walking down crowded Istiklal street.I came up to this cool vintage brown and big handbag (Italian) and also I bought a sparkling, vintage brooch.I was really like vintage shops around the city but I couldnt make it to most of them because they are most time closed when I am around or walking down.Maybe all I need is somewhere to walk in like 24/7.LOL.



DSC07605
say hi to my "new" vintage bag

DSC07601

DSC07616
Seymelden aldığım vintage broş.Aklımda broş yoktu ama iyiki almışım.Parıltısı gözlerimi alıyor.

SEYMEL VINTAGE

DSC07596

DSC07594

DSC07593

DSC07591

DSC07590

DSC07589

DSC07588

DSC07587

DSC07585

DSC07584

DSC07583

Haftasonu 3 gün olunca ben de bol bol gezdim.Bi akşam istiklalde şansımı deneyip henüz kapanmamış olan Seymel Vintage'e uğradım.Bol bol aksesuarları ve kıyafetleri inceledim.Meğer o ünlü şapkalar satılık değilmiş duvarlarda asılı olan.Bi ara yaptıkları workshopları sordum tekrar yapacaklarmış.Dizilere bol bol ürün veriyorlarmış.Hanımın Çiftliği direkt satın alıyormuş ürünleri,çekimleri Adana yapıldığından kiralanması zor tabiki.Türkan dizisi için de elbise ve aksesuar kiralanıyormuş.

Ben vintage büyük bi çanta almak istiyordum.kahverengi asılı çanta gözüme ilk takıldığı anda onu alacağımı anlamıştım.Diğer çantalara da baktım ama bu kahverengi vintage çanta kamel paltomla da gider kışın,yeni aldığım asker yeşili parka ile de gider...Onu geçtim, ben küçük çanta çok tercih etmediğimi fark ettim.Bir de okadar üşengecim ki kolay giyilen ayakkabıları ve kolay açılıp kapanan çantalarımı daha sık hatta sürekli kullandığımı fark ettim.Artık zor giyilen çizmeler,botlar almıyorum,küçük çantalara nekadar güzel olursa olsun sırtımı dönüyorum.Kışın okadar çok üşüyorum ki kat kat giyiniyorum ve yaz kadar umursamıyorum rahat olmasına özen gösteriyorum.


Comments

didem said…
güle güle kullan vintage sana çok yakışıyor!:)
Anonymous said…
"Artık zor giyilen çizmeler,botlar almıyorum"

Mmm iyiye alamet değil.