TARKAN ÖP - NEW VIDEO


tarkan - öp - yeni klip [hd]

izlesene.com
 
Tarkan'ın videolarını izlemeyeli uzun zaman oldu.Tarkan'ın sempatik şarkı söyleyişini özlemişim.Video'da moda detayları olması da güzel olmuş.Bence Tarkan modaya daha yakın durmalı.Ben Mavi Jeans'in yerinde olsam sonbahar reklam kampamyamda Kıvanç'ı değil Tarkan'ı kullanırdım ( #marketingguru)

Bu şarkı beni Roma'ya götürdü.Roma'da bi dükkanda Türk olduğumuzu öğrenen satıcı geliyorum dedi içeri geçti geldiğinde Tarkan çalıyordu.Meğer kadın Tarkan hastasıymış.Ben de ona tarkan'ın yeni albümü çıktığını söyleyip ismini şarkı isimlerini yazmıştım internetten videolarına baksın izlesin diye.Ben I LOVE ROME tişörtleri alırken o da Tarkan'dan bahsediyordu.Sıcak bir Roma gününde Türk şarkısı ile dükkandan ayrılmıştık.Roma'daki son günüm müydü?Hayır, tekrar Roma'ya gideceğim.Şimdiden özledim...

Tarkan'a gelince.Modaya çok yakışıyor.

ÖP LYRICS:

tarkan öp
Aynada bakıştığım?
Bu yeni ben, ben miyim
Kendimle tanıştığım?

Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması

Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki

 Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bir de yanına yakıştığım
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması

Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki

Ben o şelale saçlara
O ay, o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp doyamadım...



Comments