HUSSEIN CHALAYAN EXHIBIT@ISTANBUL MODERN

From istanbullu




HUSSEIN CHALAYAN
HÜSEYİN ÇAĞLAYAN


Haftaiçi istanbul modern'in sitesine girip DiceKayek'in sergisinin nezamana kadar olduğuna bakayım dedim.Pazar son günüydü.Bana Paris'teki ilk DiceKayek Sergisi için davetiye gelmişti ama Paris'deki sergiyi kaçırmıştım.Ama bu haftasonu da eğitimim vardı ve gidemeyecektim.Son gün cuma akşamüstü eğitimim iptal olunca haftasonum bana kaldı.Ben de Pazar günü gittim.Hem Hüssein Chalayan Sergisini hem de DiceKayek sergisini gezme şansım oldu.Bu yazdan beri kaç tarihi yer,kaç müze,kaç ünlü mimari, kaç Antik kent gezdim bilmiyorum.Ama İstanbul Modern son noktaydı.Huseyin Çağlayan'ın pamuk şekere,çocukluğa,mimari dizayna ve yaratıcılığa gönderme yapan tasarımları gerçekten çok başarılı.Rıfat Özbek birdi,Huseyin Çağlayan iki oldu.Londrada.Gerçi artık Pariste.Parisin diğer Türk Lokumu da Dice Kayek.Tasarımlarını yakından zoomlayıp inceleme fırsatı buldum.

From istanbullu

From istanbullu

From istanbullu



THAT BJORK POST ALBUM I BOUGHT YEARS AGO,I REMEMBER LOOKING AT ALBUM COVER WHAT SHE WORE AS DRESS BY HUSSEIN CHALAYAN WRITING INSIDE I WAS A TEEN AND I SAID HE MUST BE TURKISH.WHOA!


I see the envelope dress how to crop on the walls






Comments