#FLASHBACK IN BETWEEN 2 WEEKS,LOCATION: IZMIR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alsancak'a doğru giderken, Sevgi Yolunda yürürken aldım bu kollarımdaki deri bileklikleri...İzmir'deydim...Eski çok eski zamanlarım oldu burda.ne dolaştım ne gezdim öğrenciliğimde...Sahi bir yaz kursa gitmiştim ya lisanstan sonra.Hayat konusunda kafam çok karışıktı (hala da öyle),ne yapacağım konusunda belirsiz bir gelecek vardı lisans bittiğinde.Gittiğim kursa sabah erken gelip sahilde kumru yer çay içerdim.Yazdı ama serin olurdu...O zamanlar bu kadar derin düşünmezdim herşeyi...Bi Tekin Acar Parfümeriye gitmeyi çok severdim,bi de Mango'ya...O dönem İzmir'de Zara yoktu yada Top Shop...Bi de şimdiki gibi çalışıp para kazanmıyordum ama her gün benimdi işte...Günler benimdi...O dönemde ikinci el yabancı moda dergilerinin eski sayılarını alırdım o Sevgi Yolundaki satıcılardan....Bu resimlerimdeki bileklikleri de severek aldım İstanbul'da bulamıyorum bukadar güzel bilektikler...Kurs dış ticaret üzerine ingilizceydi.Çıkışlarda arkadaşlarla Alsancak'da gezer portakallı ördek yaptığını hatırladığım bi yerde öğlen yemekler yerdik.Hayır portakallı ördek favorim değil arkadaşların tavsiyesiydi...Nerden aklımda kaldı bilmiyorum.İzmir'de güzeldi.Umut vermezdi İstanbul gibi, beni de yormazdı ama güzeldi işte...Başkaydı.Aklım İzmir'de kaldı.Birzaman önceydi.Güzeldi.Ben İzmir'deydim...Yıllar sonra.Yine.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


IZMIR...Its one of the most gorgeous cities of Turkiye.The Aegean Pearl.as they say...some like it hot...I love hot weather and İzmir has a great weather.Also Çeşme -uber popular vacation seaside town lately- is close to Izmir as 1 hour and its a town of İzmir.Alaçatı is where the surfers go in town.Beautiful İzmir...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Comments

my favorite places that u take photos...ı hope to find one day u at izmir :)
leinti nti said…
i really liked your travel photos from eskisehir and izmir and I hope you will show us more. i have to admit I visited Izmir last summer and what I found amazing was the countless 'wedding dress' shops....:)
Unknown said…
İzmir benim için de çok özel bi şehir ve blogunda tanıtman gerçekten güzel olmuş kendi bakışınla İzmir'e...2.fotoğrafın çok cool! hem de çok! :))
Anonymous said…
the close picture of yours with curls and I loved your hair,unique!and you should travel and post more you have great traveling posts lately.

following you!
Unknown said…
gerçekten İzmir'i okadar özlemişim ki iyiki paylaştın bizlerle fotoğraflarına ve yorumuna sağlık!çok güzel olmuş bütünüyle