ISTANBUL FASHION WEEK 2010 IN BETWEEN THE SHOWS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DENİZ BERDAN ve ben.Neden flaşsız çekildi ve ben neden fotojenik anımda değildim?:/

Defile aralarında fuar alanı da diyebileceğim marka ve tasarımcıların standlarının olduğu alanı dolaştım.Fuar alanında herkes çok ilgiliydi.Hepsine burdan teşekkür ediyorum.Burada defilesine saatler kala tanıştığım Hatice Gökçe ile sohbet ettik.Ben standını gezerken stand görevlisi Hatice Gökçe'yi çağırdı ve tanıştık.Ayrıca Simay Bülbül ile de tanıştım ve sohbet etme imkanım oldu.Simay Bülbül'ün bilgileri bana sürekli e-mailime geliyor ve Galata'da yeni açtığı mağazası için hayırlı olsun dedim.Acaba Cihangir'de mi yaşıyor?Onu bi haftaiçi öğlen yemek aramda Cihangirdeki meydandaki cafelerde otururken görmüştüm.Hayır canım orda oturup çay yudumluyordum ben,o da ordan geçiyordu.Saçlarından tanımıştım.Saçlar insanın stil imzasına dönüşebiliyor.Kendimden ben bizzat şahsen kendim biliyorum canım.Simay Bülbül de istanbul fashion addict'i severek okuduğunu bildiklerini takip ettiklerini söyledi.Bu arada BNG defilesi çıkışı moda ikonu Deniz Berdan'ı yakaladım.Birlikte fotoğraf çekilmek istedim ama yine fotoğraf makinasının flaşsız çekmesi azizliğine uğradım.Bi de neden dün fotojenik günümde değildim?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Deniz Berdan ın kızı sanırım yanındaki.O da fotoğraf çekmek ve çekilmek isteyenlere ne için olduğunu soruyordu yanına gelenlere.Ben o sırada Otto'dan aldığım diet sandwichimi yemekteydim.İkisi de çok bi tarz.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tasarımcı Simay BülBül ve ben.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
^^Bu arada en sevdiğim fotoğrafçı über-bakış açısı sahibi Koray Birand bana bir resmimi göndermiş twitterdan.Beni Bahar Korcan da biraz flu yakalamış...Sanırım iphone'dan çekilmiş bu fotom.Sonunda Koray Birand imzalı bi fotoğrafım var artık.Bilsem poz verirdim :) Über-moda editörü Melis Ağazat'la yeni çalışmalarını görmeyi heyecanla bekliyorum.İkisini de çok seviyorum...^^



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ben bizzat şahsen kendim.Çantam Seymel Vintage(zamanında Nüket Duru'nun çantasıymış.Bilmem artık.Bu arada mor kabanımın üstündeki tüm broşlar düştü ve bir tanesi çalındı.Ah ah ne güzeldi broşlarım...Buralarda okulda yani 2 senem geçti.Dersler sınavlar master günlerim geldi aklıma.Ne kadar çabuk geçiyor zaman.../up close and too personal of me.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
biri beni burda unutsun.yada hepsi benim olsun...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ZEYNEP TOSUN İMZALI KIYAFETLERE BAYILDIM.HEPSİNİ İSTİYORUMMM!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bahar Korçan standında ben...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HARPERS BAZAAR Standı çok popülerdi.Ben de en sevdiğim moda dergisinin standında dergileri inceledim.Ben kalp harpers bazaar.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i love fashion diyenler...

It was some gorgeous plenty of time that I have spent inbetween the fashion shows at istanbul fashion week.I checked out the counters of fashion designers and brands.I also met my favorite Turkish fashion designers like Simay BülBül and Hatice Gokce.I also had a photograph with my favorite fashion-icon of Turkey Deniz Berdan.Maybe she was inspired from her daughter.They both have cute style.

Comments

Anonymous said…
That purple coat that you are wearing is just AMAZING! Love it!!!