ÇUKURCUMA + GALATASARAY + TÜNEL + KEDİLER

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kalbim Sıraselviler'den gir dedi.Eskiden her sabah koşar adımlarla Cihangir'e indiğim yol bu sefer tatil için rahat adımlarla özlem dolu bakışarla kısaldı.Çünkü bi süre olmuştu kardan kıştan gelmeyeli.Cihangirden Çukurcuma'ya geçtim hemen.Kedi adlı cafe'nin önünden çok geçmişliğim var ama ilerde sık sık görülmek istediğim tek yer burası.Saklanmak için sanki ama değil.Sakin bi yer.Geçen yaz iş çıkışı burdan geçerken birbirine aşık iki genç erkek çocuğu burda otururlarken görmüştüm.Öyle aşkla birbirlerinden gözlerini ayıramıyorlardı ki yanımdaki arkadaşım da ne kadar aşıklar demişti.Sahi aşk dediğin nedir ki?Bi delilik ruh hali midir?İnsanın kendini kaybetmesi midir?Özgürlüğünü teslime etme midir?Acı dolu günler midir?Yalan mıdır aslında?Sonu hep mutsuz biten yaralar mıdır?Mutlu son olursa da aşk biter mi?Sonsuza dek mutlu yaşamışlar masalı olur mu?...Kimbilir?...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Çukurcumaya geldiğimde babylon billboardunu bi süre izledim.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
burada harika takılar var.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KEDİ CAFE süper tatlı dizayn edilmiş


bana neyi hatırlattı?




Kedi bana yazın öğle yemeğine gittiğimiz Kaktüs Cafe (Cihangir)'yi hatırlattı.Oradaki kedilerden bu güzel yemeği yemekte zorlanmıştım:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ah çok güzeldi! :)

BUKA- Turk Modacıların Tasarımları burda!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bizi Antwerp'te temsil eden bi isim Tugce Ozocak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dar sokakları

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Fransız Sokağı


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lazy'deki gördüğüm ve aşık olduğum ayakkabıları yayınlıyorum.Renkli ve değişik ayakkabılar arıyorsanız Lazy yıllardır tek geçerim dediğim yer.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sevimli bookshop.çok şirin gözüküyor.giren çıkandan bisüre fotoğraf çekemedim...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Istanbul

bi resim galerisi daha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Istiklal Caddesi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Galata

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Istanbul Hatırası


Yağlı boya tablolar ve renkler beni hep kendilerine çekiyor...

Bookmark and Share

Comments

Anonymous said…
valla çok güzel fotoğraf çekmişsin ve bize de güzel yerler tanıttın.bakmaya doyamadım.
didem said…
dostum çok güzel fotoğraflamışsın çukurcumayı ve taksim'in diğer güzel köşelerini.hepsi süper:D