I STYLE VOL.2 VS I LIKE

I DID SOME STYLING...
bunny miss chanel
bunny miss chanel, glamrockgal tarafından Miss Selfridge ile yaratıldı



ARMY OF ME
ARMY OF ME, glamrockgal tarafından Balmain ile yaratıldı



^^ÜSTTEKİ İKİ STYLING BENDENDİ...

ALTTAKİLER DE BEĞENDİKLERİM...


Sometimes I play here
Sometimes I play here, * Cris * tarafından Forever21 shoes ile yaratıldı


^^my favorite french style inspiration

^^en beğendiğim Fransız Stili uyarlaması


Untitled
Untitled, doxophobia tarafından Yves Saint Laurent ile yaratıldı




faithfully.
faithfully., kirakay tarafından Dolce & Gabbana bags ile yaratıldı




Leighton Meester
Leighton Meester, tuchi(: tarafından Prada bags ile yaratıldı




keep it going
keep it going, Kerstin❤ tarafından Steven Alan ile yaratıldı




Comments

Desired Youth said…
I am in love with every single outfit/idea in this post.


Check out my blog!
www.thestylerider.blogspot.com