2020 İlkbahar/Yaz Modası Trendleri

Havanın ısınmasıyla gardıroplara girecek 2020 İlkbahar/Yaz sezonu trendleri'nden sevdiklerimi ve büyük trend olacağını düşündüklerimi paylaşıyorum. Fazlaca trend var ben en öne çıkan ve favorim olanları paylaşıyorum, tabi Kendall bişey giyer yine trendler altüst olur bu işin matematiği yok. Podyum trendlerinin yanısıra mikro trendler de mutlaka yaza kadar oluşacaktır. heyecanla bekliyoruz. 

   Her sezon sevdiğim trendler olduğu gibi sevmediklerim de oluyor. Zaten her trend herkese uygun olmuyor. Önemli olan insanın kendine yakışanı giymesi ya, bende trendleri derinlemesine analiz edip suyunu sıkıyorum, sıkıldıktan sonra kendime sezon stili yaratıyorum. Ve sezon stilim bu trendlerden oluşmuyor. Yakında ilkbahar yaz 2020 sezon stil moddboard'umu paylaşacağım. Çok heyecanlı! Kırmızı halı sezonunu da açtık, çok ilham verici! Golden Globes yeni sezon ipuçları içeriyordu. Favorim Kirsten Dunst'ın Rodarte elbisesiydi. Makyajlar, elbiselerden daha ilham vericiydi. Hollywood ünlülerin bu kadar sade makyajlar kullanmasını çok seviyorum. Golden Globes'da ünlülerin makyajları rafine, alımlı ve zarifti. İnsta ve Kardash makyajları o kadar abartılı ki zaten günlük hayata uyarlamakta zorlanabilir insan. Beauty bloggerlar alınmasın seviyoruz onları. Ama benim bazen okadar acelem oluyor ki makyaja zaman kalmıyor. Pratik makyaj candır. Yoksa ben de 1 saat makyaj yapmaya cidden bayılıyorum. Konu nerelere geldi. 

Gelelim ilkbahar yaz 2020 sezon trendlerine. Bu sezon da bolca balon kollu ve fırfırlı detaylar göreceğiz. İskandinav influencerlar sağolsun psatel boyalar gibi renkli giyinmek de trend oldu. İskandinav kızlar trençsiz çıkmaz, o da moda oldu bu sene. Her yer trenç, her yer bej... Sezon süprizi renkli deriler oldu. Valla bıkmıştık kahverengi ve siyah deri ceket ve eteklerden. Balon kollu elbiseler ve bluzler de kıştan başladı yaza devam ediyoruz. Sevdik sanki! Ben daha kullanmadım. İşte sezon modası trendleri:

1- Renkli deriler (Bahar derisi)

image host

2- Balon kol

image host

3- Puantiye deseni

image host

4- Tereyağı sarısı / Sarı tonları

image host

5-  Fırfırlar

image host

images via vogue

Comments