ISTANBUL FASHION WEEK VOL1.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ben ve Harpers Bazaar Moda Editörü Melis Agazat.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Röportaj hazırlığı arkası dönük oturan ben.
Zorlu bi yolculuktan sonra Bahar Korçan defilesini izlemeye gittim Santral'e benim son 2 senedir biricik olan kampüsüme...İçeri girdiğimde press card almak istiyordum çünkü detayları gözlemlemek ve yazmak istiyordum.Bu arada Istanbul fashion Week öncesi herşey nekadar ters gittiyse (iphone'um bozuldu, internette turkcellden kazık yedim ve kapattırdım, fotoğraf makinası ayarlarım ifwde sorun çıkardı...) Istanbul fashion week güzel başladı benim için...Çünkü girdiğim gibi adımı söylediğimde ve fashion bloggerım dediğimde akan sular durdu tüm kapılar hemen açıldı.İçeride Mavi'nin defilesi devam ediyordu bende girmek istedim.Kapıda bekleyenler vardı.Ben hemen girdim.Defilede fotoğrafçıların olduğu özel bölüme sadece basını alıyorlardı. Ben Fashion blogger olduğumu söyledim hemen aldı görevli.Fotoları az da olsa çektim ve mavi çıkışında (kader ağlarını cidden ördü) yanımda yürüyen kişiye takıldı gözüm.Bu Melis Ağazat olamazdı.Olabilirmiydi yahu?Vallahi aynısının tıpkısı değildi: Oydu! Konuşsam snob mudur diye geçirdim bi an aklımdan.Sonra baktım yürüyoruz siz Melis Ağazat mısınız dedim.Evet deyince kendimi tanıttım istanbul fashion addict olarak.Koray Birand ve Carmen Kass ile yaptıkları başarılı çekimi yazdığımı ve the fashion spot'da paylaşılıp çok olumlu tepkiler aldığını söyledim.Hepsini biliyordu.Hatta Melis Ağazat'ın eski Elle dergisinde yayınlanan bi stil bölümündeki eski fotoğrafları nerden bulduğuma da şaşırmış.Ben eski dergilerimi olabildiğince saklıyorum:) Heyecandan fotoğraf istedim ama fotoğraf makinamın azizliğine uğradım.O arada Bazaar ekibini bulduk ve Genel Yayın Yönetmeni Aslı Gül ile tanıştım.Bazaar ekibi o kadar sıcak ve tatlıydı ki bi an sanki onları yıllardır tanıyormuşum gibi hissettim (ki derginin yakın takipçisi olarak aslında ben onları tanıyorum).Melis Ağazat'ı asmalımescitte belki görürüm bigün derken bugüne kısmetmiş.Tanışmak da öyle.Fotoğraflarından 100 kat daha güzel.ve tabiki stil sahibi.Benim favori moda editörümün stil sahibi olmaması imkansız değil mi? Puantiyeli çoraplarla kombinlediği yırtık denim şortu aklımda kalanlar. Onu ikinci defa Ece Sükan ve Murat Türkili(Beymen Blender) ile Bahar Korcan defilesinde gördüm.Ne tatlı bi insan.Bence Türkiye'nin yetiştirdiği en iyi moda editörü.



Bu arada gecenin süprizi NTV biz bloggerlarla röportajlar yaptı.Benle röportaj yapılırken beni çekmesi için fotoğraf makinemi Fashion by Siu'ya vermiştim ama yüzüm değil saçlarım gözüküyor fotoğraflarda:) Bu arada diğer fashion blogger arkadaşlarımla tanıştım.iconjane ve fashion by siu ile Bahar Korçan defilesindeydik.Diğer blogger arkadaşlar da ordaydı ama herkesi detaylı yarın yazacağım.Birlikte fotoğrafla çekilmiştik ama hiçbiri benim makinemde değil:(



Bu arada Oben Budak'ı uzun zamandır twitter'da takip ediyordum Istanbul Fashion Week'de Bahar Korcan defilesinde gördüm.Dimdik en önde oturuyordu.Dikkat çekiciydi.Cool duruşu var.

Öyle yorgunum ki bu text'in ingilizcesini kim yazıcak diye gözlerim kapanıyor...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NTV blogger röportajı öncesi detay anı

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BAHAR KORCAN MEDYA ORDUSU

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bu kim?Kim olmadan defile olmaz Istanbul'da? buraya tıklayınız

evet evet!!!! ECE SÜKAN! bu akşam ne mi giymiş?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bu gizemli kadın dikkatimi çekti.Kimdi acaba.Leopard is the new black!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Şov başlasın.bahar korcan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Oben Budak dimdik front row nasıl yapılır sorusuna cevap veriyor.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bu kalabalık. bu sessizlik.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bahar Korcan çıkışı

Bu arada Mavi defilesinde gerçek dışı erkek mankenler vardı.süperdi.ötesi yoktu.erken gidilse backstage yapılmalıydı.istanbuldu.trafik çilesiydi.falandı...

Comments

Unknown said…
Tatlım makinenin bozulması tam bir talihsizlik,ama fotograflarını toparlayınca onları da ekleyeceğinden eminim.Vol2.yi sabırsızlıkla bekliyorum.
Harikasınnnnnnnn :):):):):):)
Anonymous said…
OMG!!!!!you make it to the fashion week? Awesome pictures <

XD
Anonymous said…
tek kelimeyle MÜKEMMELSİN BURCUUUUUUU:)nezaman yayınlanacak röportaj?
re Ayşegül: canım evet fotoğraf makinasının ve telefonun azizliğine uğradım.ciddi bir sorundu.ama bitti gitti:)

re adsız: yes i could make it to the fashion week.it was awesome that they give credits to fashion bloggers now.

re adsız: teşekkürler.röportaj nezamana bilmiyorum.Umarım yakalarım bende ve izlerim:)
Unknown said…
çok güzel bi post olmuş.istanbul moda haftasına gittim sayende.fotoğraflar süper!

bahar