ISTANBUL FASHION WEEK SATURDAY NIGHT REPORT

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hiç de kargaya benzemiyor erkek modeller.bildiğin taş.

HATİCE GÖKÇE DEFİLESİ DETAYLARI

Bütün günü bir moda çadırında geçmiş biri olarak hayatıma devam ediyorum.Bugün fotoğrafçı arkadaşımla Istanbul fashion week'i detaylı zoomlamak ve kişiselleştirmek üzere çalıştık.Özel fotoğrafçısı olan tek fashion blogger bendim.Bu sayede istediğim herkesle ve her an fotoğraf çektirebilir, defilelerde ben oturup detayları çekerken fotoğrafçı arkadaşım da fotoğrafçı ordusundan eksik kalmayıp,onlar kadar profesyonel bir şekilde defileleri fotoğrafladı.Basın odasında da güncellenen fotoğrafları almayı ihmal etmedim. BNG defilesinde deri dantel detaylı ayakkabılara bayıldım. Fuar alanında tasarımcıların standlarını dolaşırken Hatice Gökçe standında kendisiyle tanışıp fotoğraf çekildim.Defileye saatler vardı kalıp kalmayacağımı sordu, tabiki kalacaktım! Ah bilseydim backstage de yapardım erkek modellerinden bazıları Yunan mitolojisine gönderme yapıyordu.Bu arada en çok Hatice Gökçe defilesini beğendiğime karar verdim bugünkü defilelerde.Çünkü tema çok güzel seçilmişti.Koleksiyonun adı: Black Crow.Crow filmine gönderme mi vardı ne?Defile karga sesleriyle karanlık bi müzikle başladı.Gerçekten muhteşemdi! Mankenler irkiliyor, yürürken durup durup sağa sola bakıyordu.Bi kadın model başını çevirip bana odaklandı(front rowda olunca maruz kaldım) hatta çok korkutucu baktı:) Erkek modeller buz gibiydi yani Norveçli gibilerdi bazıları buz beyazı tenli buz mavisi gözleri vardı.Neden koyu renk makyaj yapılmamıştı ama?Makyaj uzmanları ben olacaktım!Artık kreatif danışmanlık vermeye mi başlasam nedir? Burda bir cevher gizli:) Bu arada ürkütücü ama pek keyifli Hatice Gökçe defilesinde müzikleri de es geçemem.Süperdi.
Defile sonunda erkek başmankeni ile bütün podyumu yürüdü sevgili Hatice Gökçe.Bütün defilelerde podyumu uzun uzun yürüyen tek modacı oydu.Ama yanında o erkek model kimin olsa saatlerce yürüyebilir.Gerçekten!

HATICE GOKCE was my favorite show of the day.Her collection is Black Crow.The dark show started with crow voices and music like that...It was a scary mood.Models all in black stopped while walking looking around and walking by.They were like given bird instict...I met Hatice Gokce by herself a couple of hours before her show.She asked me if I were going to stay for her show time and I said yes probably!who would miss it?It was awesome...the music.the male models.lol.the cool details of the black collection.so.black is the new black.Shes my favorite now.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Şapka detayları siyah kuş tüyleri

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SAĞA SOLA SERT SERT ŞÜPHECİ BAKAN MANKENLERE KUŞ İÇGÜDÜSÜ AŞILANMIŞ GİBİYDİ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
istanbul fashion addict ve HATİCE GÖKÇE, defileye saatler kala...

*

HAKAN YILDIRIM FOR KOTON-SICAĞI SICAĞINA DETAYLAR

Hakan Yıldırım'ın yıllar yıllar önce pileli elbiseleri ile adını hafızıma almıştım.Şimdi ise çok başarılı detayları olan kadın koleksiyonları yapıyor ve Koton ile yaptığı işbirlinde şahane renkli ve şeytanın detaylarda gizli olduğu tasarımlar yapıyor.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



crowd of HAKAN YILDIRIM:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melis Ağazat yüksek vatkalı bluzuyla en şık moda editörü defileyi izlerken,İlerde stil-ikon: EDA TAŞPINAR ve surfcu sevgilisi

HAKAN YILDIRIM FOR KOTON-HOT POST HOURS AFTER SHOW

Whatever he designs its awesome.I think he does amazing collections for Koton which devil is in the details...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tülin Şahin^^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
idealimdeki eflatun çoraplar ve gri kaban

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HAKAN YILDIRIM SELAM DEMEZ SOBE DER.GÖZ AÇIP KAPAYINCA GİDER.Bitmez ama anlatacakları.Kimbilir daha neler var yeni koleksiyonlarında...Herkes mest.

Bisürü resim var daha ve defile görüntüleri...yükleyeceğim.çalışkan moda blogger ben.

Comments

Unknown said…
Harikasın harikaaa oku oku bak bak doyamadım :):):)
Ellerine sağlıkk canımmmm :):):)
canımmm teşekkürler vakit darlığında uykusuz postlar attım keşke istanbulda olsaydın birlikte giderdik :) bloggerlara her kapı açıktı.sıra beklemek yok.sorun yok:)
didem said…
canım kankam en büyük destekçinim harika fotolar süpersinnnn :) resmen moda günlerine gittim bende sayende.

mükemmel :)

Didem